Monday, April 25, 2011

kami anak malaysia!!


Assalamualaikum!!haa..kali ini aku rasa cam nak menulis plak..tajuk kali ini pasal main futsal..baru2 ini time aku n semua student mesir balik Malaysia sebab revolusi tuh sempat jugakla aku ngan mem2 aku beli jersi Malaysia..maklumlah Malaysia kan da menang piala Suzuki so rasa bangga la n bersemangat nak beli jersi..lepas balik sini(mesir) ktorg susun satu sesi futsal ramai2 bertempat di abas(belakang mercato market)bertujuan nak kumpulkan balik kawan2 yang mungkin dah lama tak jumpa..

kat sini kawan2lah yang jadi penaik semangat..so bila dapat berkumpul camni memang best..disamping dapat main futsal ukhuwah pon dapat diieratkan..ok la rasanya setakat tuh je dulu..

sebagai peringatan kepada diri saya n semua,cubalah jadi seorang kawan@sahabat yang terbaik dah mudah-mudahan kita sama2 dapat menuju kejayaan didunia n akhirat!!..sekian..(^_^)


No comments: