Sunday, December 18, 2011

panglima bajet power!!

apalah punya panglima..cakap nak ludah la bagai..aku rasa cam meluat je..shittt!!cara bercakap macam dia lah paling ganas atas muka bumi ini..mahasiswa pon ada hak..

setakat turunkan gambar tu apalah sangat..kalau org hina islam tak ada pulak nak ngamuk ludah ke apa..hahahaha..nak tergelak je aku tengok video bangang tu!!seriously its show up who exactly you're!!!..haha..

jangan sampai ko pulak yang kena ludah kat atas nanti sudah lah..cuba hayati sikit islam dalam diri tu..haish..sabor jela..ingat bahawa tiada yang lagi berkuasa selainNya..^__^

1 comment:

Batu Adventure said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/