Sunday, January 9, 2011

sedikit kecewa tapi cool lagi..haha!!

hye bloggers!!assalamualaikum..

Dalam sibuk study nak exam ni terasa nak post jugak..haha..mengadap sepanjang mase pon pening jugak..so dengan penuh lapang tangan menaip aku nak merepek gak malam ni..haha..hemm!!kat sini nak respon sikit pasal AJL25 yg baru je berakhir kul 6 ptg(waktu sini)..walaupun jauh di perantauan tapi aku tetap tak miss tengok tau!!huhu..nak exam pon sempat lg tgok kat tenet..bila la agaknya aku leh beraksi kat pentas besar camtuh..haha(angan2 yg tak mungkin berlaku)..haish..mengarut plak aku kat sini..




aku ni dulu masa kecik2 adela jugak berangan nak jd artis tapi tu sume angan2 lapuk la..papepon kebanyakan finalis2 AJL25 telah buat show yg terbaik..lagi2 bro FAIZAL TAHIR..aku suka lau die masuk sebab idea dia memang kreatif..tiap kali show ade je yg wat penonton tergamam..haha..atleast dia dapat persembahan terbaik tu kira OK la..ingatkan dia yang juara..haish!!tapi tak apa..next year leh cuba lagi..aku akan tetap vote kau la faizal..jangan buka baju time show sudahlah..hahaha..

but!..but!..but!..aku agak terkejut dengan si dia yg menggondol gelaran juara tuh..bukannya nak condem tapi just nak luahkan opinion aku je..for me,ramai lg kot yg layak diberi gelaran tuh..mayb aku tak kenal ana raffali sebab aku tak ade kat sana(mesia)..tapi entahla..ramai jugak kot yg tak kenal dia..adus!!agak kecewa la aku ngan AJL25 ni..papepon sume da berakhir n keputusan dah muktamad..mungkin ada something yg buat juri2 pilih dia..emm..ok la..setakat tuh dulu..need to focus for my exam lak..haha..

pada kawan2 aku,nantikanlah kemunculan aku nanti kat pentas antarabangsa..hahha..dalam mimpi je la..ops!terlebih suda...hope AJL yg akan datang lg best!!..wassalam..(^_^)


p/s:doakan kejayaan aku n kawan2 aku kat sini yg tengah exam..

2 comments:

استاذة ليلا said...

huhu..sore sdp, pe salah nak jd artis..asal pandai jg dri.jz da lari jaln sudaa~huhu..
pape p0n gud luck tok sume kngkwan kt prantauan:)

iseymahadi said...

sape yg laila mksudkan tuh?ana raffali ke?huhu..setuju ek die menang..yg angan2 tuh saje je..hehe