Sunday, January 23, 2011

time tuh enjoy


takkan pokok bergoyang kalau tak ada orang yg goyang..hemm..Assalamualaikum semua..lama la plak tak update blog ni..rindu plak..huhu..akhirnya masa yg aku tggu2 da tiba iaitu cuti..hurayy!!..setelah penat memerah otak selama 2 minggu akhirnya tamat suda exam..papepon segalanya tak berakhir lg..result yg dinantikan mesti lg mdebarkan..haha..yg pasti semua dah buat yg terbaik..insyAllah balasannya juga baik..(^_^)

cuti oh cuti..kadang2 aku bingung jugak pe nak buat time cuti ni..lau kat mesia bleh la la jgak nak balik kg jumpa family..tp kat cnie tak boleh la nak buat camtu..lau tak abesla bankrup aku..haha..tapi nak wat camne semua tuh pon tuk g menuntut ilmu..so im happy..:)..act dah 3 hari aku dah abes exam..mase ari tuh lepas kuar je dewan exam,aku ngn mem2 aku terus kuar enjoy jap kat carrefour..selama setahun lebih kat cnie memang aku tak penah langsung pegi sane..memang terasa gila enjoy tuh..maklumla da abes exam..g pusing2 tgok barang2 baru pon jadila..lgpun tak boleh nak beli lagi sb duit tak masuk2 lagi..penantian memang satu penyeksaan..tensen betol menunggu ni..tapi nak wat camne memang pgurusan dorg tgah masalah kot..sabar tuh kan separuh dari iman so aku ngan mem2 aku tunggu jewla bila duit nak masuk..pastuh memang shopping r..haha..lame da aku tak shopping ni..dahla aku jarang plak..pastu musim sejuk plak kat sini..memang best gila mulut berasap bila bercakap..huhu..ni pic aku sebelum gerak pegi carrefour..~_~




smbg balik cte kat carrefour tuh..lepas ktorg pusing2 tuh biase la bila masuk waktu solat so ktorg solat..lgpun solat tuh kan tiang agama..tak elok dilambat2kan n lau ditinggalkan lagi la dosa besar..tak nak aku kena seksa nt kat akhirat..:)..n then lepas tuh ofkozla ktorg cari tempat nak penuhi perut ni yg dah lama keroncong dari siang..so ktorg menjamu selera dengan penuh penghayatan..haha..masing2 tak nak tinggal sisa..maklumla mahal kot makanan kat situ..haha..lawak gila..tapi sekali-sekala okla jugak...lau tiap hari memang aku surrender la..huhu..selama makan tuh macam2 ktorg perhati kat sekeliling..memang berbeza ngan mesia..kat ctuh yg pergi semua loaded2 jew n kaya..perbezaan tuh nmpak gila..tak macam kat mesia..semua ok je..taraf tak berbeza sgt..memang susah time tuh aku nak jumpa orang2 yg biasa2..tapi memang best pegi sana..sebab aku meeeemangg dah lama tak kuar jalan2 nie..n just sekarang aku tengah bingung lagi pikir apa nak buat sepanjang cuti ni..lau blogger semua ada apa2 idea bolehla advice kat aku..yg pasti bulan 2 nt insyAllah aku nak g panjang gunung sinai..dengar2 salji tengah tebal kat sana..harap2 sempat la jumpa salji..dah lama tak main..last pon masa darjah 2 je..memang xcited kot..haha...jadi setakat tuh dulu la..nt lau betol aku dapat main salji kat sinai aku wat entry..bleh la nt kongsi2 pgalaman ngan korg semua..okla..t8 care semua..wsalam..

No comments: